چرا به رب گوجه فرنگی در انباری نیاز دارید؟ مزیت استفاده از رب گوجه سرچین نسبت به دیگر گوجه فرنگی های کنسرو شده (مانند پوره گوجه فرنگی، گوجه فرنگی له شده یا گوجه فرنگی خرد شده) یا حتی گوجه فرنگی تازه، این است که طعم گوجه فرنگی عمیق را بدون آب اضافی دریافت می کنید، و برای دستور العمل هایی که نمی خواهید آن را عالی می کند.

یک تن مایع می‌خواهید، مانند فیلینگ گوشت یا تاکو . رب گوجه‌فرنگی را می‌توان برای تشدید طعم به مرور زمان در دستور پخت‌های آهسته استفاده کرد یا می‌تواند به سرعت طعم و مزه‌ای را در دستور العمل‌های سریع 30 دقیقه‌ای برای شب‌های هفته اضافه کند.

برای اینکه بیشترین پتانسیل طعم را از رب گوجه‌فرنگی خود به‌دست آورید، قبل از اضافه کردن مایعاتی مانند آب، آبگوشت یا دیگر گوجه‌فرنگی‌های کنسرو شده، آن را در مراحل اولیه پخت و پز اضافه کنید.

به این ترتیب، گوجه فرنگی ها این شانس را دارند که کاراملی شوند و حتی بیشتر رشد کنند.

بله، وجود دارد و بله، باید آن را بخرید. رب گوجه‌فرنگی لوله‌ای جایگزین مناسبی برای رب گوجه‌فرنگی کنسرو شده است که به شما امکان می‌دهد فقط از آنچه نیاز دارید استفاده کنید، بدون اینکه نگران باشید با بقیه قوطی چه کاری انجام دهید.

این دقیقاً به همان روش مواد کنسرو ساخته شده است، اما در یک لوله مناسب فشرده با درپوش پیچی بسته بندی شده است که رب گوجه فرنگی را برای مدت طولانی تری حفظ می کند.

اکثر لوله ها 4.5 اونس هستند و 9 قاشق غذاخوری تولید می کنند که با قوطی های 6 اونسی که حاوی 10 قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی هستند قابل مقایسه است.

به دنبال رب گوجه فرنگی لوله شده در قفسه کنار رب گوجه فرنگی کنسرو شده بگردید، یا اگر خواربار فروشی شما آن را حمل نمی کند، می توانید آن را از اینجا خریداری کنید.

در حالی که کمی گرانتر از همتای کنسرو شده خود است – 3.79 دلار برای یک لوله 4.5 اونس در مقابل 1.19 دلار برای یک قوطی 6 اونس در نهایت با هدر دادن کمتر، ارزش بیشتری از لوله دریافت خواهید کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *