فرش های هیت ست مانند فرش 1500 شانه 12 متری مشهد به قدری محبوب هستند که بسیاری به کمبودهای آنها فکر نمی کنند یا آنها را چیزی طبیعی و چیزی نمی دانند که می توانید با آن کنار بیایید.

اولین منفی ترس از درجه حرارت بالا است. تماس تصادفی با هر جسم داغ یا آب جوش منجر به تغییر شکل شمع می شود که قابل اصلاح نیست.

آیا این باید به عنوان یک اشکال جدی در نظر گرفته شود هر کس برای خود تصمیم می گیرد، به خصوص وقتی در نظر بگیرید که همه فرش های پلی پروپیلن به یک شکل رفتار می کنند.

دومین نقطه ضعف عمر محدود است. بستگی به شدت استفاده از پوشش و مراقبت صحیح از آن دارد با استفاده فعال و قرار گرفتن پوشش در یک گذرگاه، ظرف یکی دو سال ظاهر جذاب خود را از دست می دهد.

اگر آن را در جایی قرار دهید که مردم به ندرت می روند و حیوان خانگی وجود ندارد، عمر سرویس به 5-10 سال افزایش می یابد.

آخرین ایراد نیز قابل توجه نیست، به خصوص با توجه به قیمت پایین. بسیاری از مردم آگاهانه فرش های ارزان قیمت می خرند تا چند سال دیگر بدون احساس پشیمانی با فرش های نو جایگزین شوند.

ست حرارتی فرش رنگ پریده استفاده از این فرش ها در فضای داخلی چگونه است؟ هیچ محدودیتی برای نحوه استفاده از فرش های هیت ست در طراحی داخلی وجود ندارد. این همه به تخیل و ترجیحات خریدار بستگی دارد.

در صورت تمایل می توانید محصولی با الگوی کلاسیک در رنگ های خنثی، راه حلی روشن با الگوی انتزاعی یا حتی یک نسخه ساده که همه جا و همیشه مناسب است، بیابید.

فرش های ساخته شده از این ماده در راهرو و راهرو بسیار عالی استفاده می شود. در صورت آلودگی، محصولات به راحتی تمیز و یا حتی شسته می شوند و پس از فرسودگی، جایگزینی با محصول جدید ارزان قیمت هستند.

انتخاب رنگ ها و طرح های متنوع به شما این امکان را می دهد که بهترین راه حل را برای اکثر سبک های داخلی پیدا کنید.

همچنین ست هیت در اتاق خواب یا اتاق کودک کاملاً خود را نشان خواهد داد. محصولات مصنوعی برای کسانی که در معرض خطر ابتلا به آلرژی به مواد طبیعی هستند ایده آل هستند.

با انتخاب یک گزینه در یک طرح رنگی خنثی یا برعکس، یک سایه روشن و اشباع شده، می توانید به خوبی فضای داخلی را تکمیل کنید، آن را کامل کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *