گونی پلاستیکی در اصفهان که توسط سفیر ایران خریداری شد دردسرساز آفرید

برای مادر زمین، پلاستیک هایی مانند گونی پلاستیکی در اصفهان یک مشکل است.

اغلب منجر به آلودگی محل های دفن زباله می شود، جایی که ممکن است تا 400 سال طول بکشد تا تجزیه شود، یا اکوسیستم های دریایی سیاره ما را آلوده کند.

بر اساس گزارش آژانس حفاظت از محیط زیست، بین 4.8 تا 12.7 میلیون تن زباله پلاستیکی در سال 2010 وارد محیط زیست دریایی جهانی شد.

این ذرات پلاستیکی در نهایت حیوانات را آلوده می کند و به آن اجازه می دهد تا در زنجیره غذایی حرکت کند و در نهایت انسان را مسموم کند. که آن را بخورند

بیایید تلاش کنیم تا پلاستیک را از محل دفن زباله و محیط زیست دور نگه داریم. کاهش ضایعات پلاستیکی شخصی شما ممکن است ساده تر از آن چیزی باشد که فکر می کنید.

در اینجا چند راه ساده و مقرون به صرفه برای استفاده مجدد از کیسه های پلاستیکی آورده شده است.

بچه‌ها، علاقه‌مندان به تناسب اندام و دوستداران محیط‌زیست همگی عاشق این کاردستی دوست‌دار محیط‌زیست خواهند بود! از چندین کیسه پلاستیکی برای ایجاد یک طناب پرش DIY شایان ستایش استفاده می کند.

طناب پرش پلاستیکی ارتقا یافته از کودکان با پوشش رنگ؛ تزئینات تابستانی در پاسیو با این چراغ های پوم پوم ساده تر شده است (و بسیار مقرون به صرفه است).

باورش سخت است که چیزی تا این حد سرگرم کننده و مد روز با استفاده از کیسه های پلاستیکی ساخته شده باشد!

جشن گرفتن هالووین یا هر تعطیلات دیگری به این معنی نیست که باید بیرون بروید و وسایل تزئینی پلاستیکی یکبار مصرف بخرید.

در عوض، سعی کنید مقداری به اصطلاح زباله را که در اطراف خانه گذاشته شده است، بالا ببرید. به عنوان مثال، این ارواح شبح وار را می توان به راحتی از کیسه های پلاستیکی تغییر کاربری داد.

شما فقط به چند وسیله ساده نیاز دارید تا فضای بیرونی خود را به یک فضای نشیمن دنج و مناسب برای پذیرایی از مهمانان تبدیل کنید.

همچنین نیازی به سرمایه گذاری در دکوراسیون حیاط پر هزینه نیست. تنها چیزی که نیاز دارید یک سفره زیبا و یک مشت کیسه پلاستیکی است.