گردنبند چرم دخترانه ای که با لمس کردنش به 100 سال آینده خواهید رفت

برای گردنبند چرم دخترانه ما در اینجا اموزش هایی را برای شما در نظر گرفتیم، تقریباً 30 حلقه چوب آلو 12 میلی‌متری و یک طناب چرمی با روکش 1 میلی‌متری برای ایجاد یک گردنبند 18.5 اینچی استفاده کردیم.

برای تکمیل این گردنبند از یک قلاب طلایی ضامن دار 35 میلی‌متری استفاده کردیم.

یک رشته چوبی 12 میلی متری تقریباً 36 مهره است. طناب چرمی در واحدهای 6 یا 15 فوتی فروخته می شود.

هنگامی که در مورد طرح یا طرح رنگ خود تصمیم گرفتید، وقت آن است که شروع کنید! در زیر یک آموزش ویدیویی بدون حرکت تماشا کنید که نحوه شروع گردنبند چرم گره‌دار را نشان می‌دهد.

اگر مانند گردنبند فلزی نشان داده شده از گیره پنجه خرچنگ استفاده می کنید، حلقه پرش لازم نیست و می توانید از حلقه ای که ما ایجاد می کنیم برای اتصال گیره استفاده کنید.

اگر یک بسته بندی دو تکه مانند گردنبند آلو اضافه می کنید، یکی از قطعات خود را در حلقه ای که ایجاد می کنید ببندید.

فرآیند گره زدن نشان داده شده در بالا را برای هر یک از مهره های طرح خود تکرار کنید. این چرم بسیار بخشنده است، بنابراین قبل از اینکه گره خود را محکم کنید، می توانید آن را باز کنید و در صورت نیاز دوباره امتحان کنید.

هر گره را با حلقه زدن بند ناف به دور انگشت خود دو بار ایجاد کنید و سپس بند ناف را از طریق گره بکشید و سپس گره را به سمت پایین بریزید تا به خوبی در برابر مهره ای که قبل از آن قرار دارد قرار گیرد.

با یک ویدیوی عمیق بهتر بیاموزید؟ این آموزش را بررسی کنید که با جزئیات بیشتری در مورد گره زدن صحبت می کند. پروژه کمی متفاوت است، اما از همان تکنیک استفاده می شود!

تا زمانی که برای چسباندن گیره آماده شوید، یک حرفه ای گره زدن خواهید بود. طول قطعه نهایی شما به شما بستگی دارد، اما همانطور که گفته شد، گردنبند فلزی 27 اینچ است در حالی که گردنبند آلو تنها 18.5 اینچ طول دارد. این تکنیک مناسب گردنبندهای کوتاهتر و بلندتر است.

گیره را به همان روشی که گردنبند را شروع کردید وصل کنید و یک گره حلقه ای ایجاد کنید. با این حال، این بار، یک حلقه بسیار کوچکتر ایجاد کنید که بند را روی آن رشته کنید. این کمک می کند تا آن را در جای خود محکم کنید و ظاهر کلی تری به هم می دهد.