کیت تست اعتیاد ده کاره ای که دختری آن را مهریه خود قرار داد

استفاده نامناسب از کیت تست اعتیاد ده کاره می تواند هزینه های فوق العاده ای برای پرداخت کنندگان شخص ثالث، مالیات دهندگان و در مواقعی بیمارانی که تحت مراقبت هستند، داشته باشد.

اگرچه این امر غیر پولی است، اما به دلیل از دست دادن اعتبار، برای حوزه درمان اعتیاد نیز هزینه داشته است.

نمونه‌هایی از روش‌های آزمایش داروی نامناسب و اغلب پرهزینه عبارتند از (1) استفاده معمول از پانل‌های آزمایشی بزرگ و دلخواه، (2) آزمایش‌های غیرضروری مکرر دارو بدون در نظر گرفتن پنجره تشخیص دارو، و (3) تأیید و تعیین کمیت همه نتایج احتمالی مثبت و منفی آزمایش.

این موضع ASAM است که این روش‌ها و سایر روش‌های نامناسب آزمایش دارو مضر هستند نه تنها به این دلیل که منابع ارزشمندی را هدر می‌دهند، بلکه به این دلیل که با استانداردهای مراقبت بالینی مناسب مطابقت ندارند.

ارائه دهندگان موظفند از بالاترین کیفیت ممکن درمان برای همه بیماران، که شامل استفاده مناسب از آزمایش بالینی دارو است، اطمینان حاصل کنند.

یکی از اهداف این سند این است که استفاده بالینی مناسب از آزمایش دارو را روشن کند و با انجام این کار، روش‌های آزمایش دارو را که به وضوح خارج از این مرزها هستند، روشن کند.

تعیین شیوه های درمانی مناسب مزایای متعددی را به همراه خواهد داشت. مهمتر از همه، مراقبت از بیمار را بهبود می بخشد.

در دسترس بودن مواد مخدر مصنوعی (برخی طراحی شده اند که به طور خاص برای فرار از تشخیص با آزمایش مواد مخدر طراحی شده اند) به طور چشمگیری افزایش یافته است و به رشد خود ادامه خواهد داد.

طبق کتاب سفید ASAM، گسترش چشمگیر داروهای بالقوه اعتیادآور یکی از چالش برانگیزترین مشکلاتی است که امروزه آزمایش مواد مخدر با آن مواجه است.

در کتاب سفید ASAM، مطابق با الگوی تست داروی «هوشمندانه‌تر» آمده است: «مهم‌ترین چالش در آزمایش دارو امروز، شناسایی هر دارویی نیست که از نظر فناوری قادر به شناسایی آن هستیم، بلکه انجام آزمایش‌های پزشکی ضروری و دقیق برای آن داروها است. که به احتمال زیاد بر نتایج بالینی تأثیر می گذارد.»