کودکی که با اسباب بازی نیسان پلاستیکی بزرگ به آیندهخ سفر کرد

اسباب‌بازی‌ها مانند اسباب بازی نیسان پلاستیکی بزرگ، خزنده‌ها، صفحه‌های طراحی، ست‌های ساخت و مونتاژ، چرخ و فلک، تاب، اسباب‌بازی برای بازی‌های فضای باز، راه پله، سه چرخه، چرخ دستی، ماشین‌های کوچک، خمیر بازی، بازی‌های طراحی، ساخت و ساز، مکعب و بیل.

چکش، توپ، قیچی ، چرخ دستی، اسب پلاستیکی یا چوبی، جغجغه بچه، مجموعه حلقه ها، کمان و تیر، تیراندازی به هدف، راکت، اسکیت، ابزارهای متنوع، میله ماهیگیری، فرفره، حباب های صابون، قالب برای بازی با شن.

چوب چینی، آبیاری قوطی، رشته‌ها، توپ‌ها، حلقه‌های بزرگ، پاکت‌های غافلگیرکننده و همه آن‌هایی که حس تعادل بدنی یا یادگیری دستی را تقویت می‌کنند.

اسباب‌بازی‌های الکترونیکی آموزشی با صداها و ریتم‌های موسیقی، میکروفون بازی‌های تقلیدی، دیسکمن، رادیو و دستگاه ضبط، آلات موسیقی: گیتار، سازدهنی، زیلوفون، پیانو، بوگل، تیم‌های کوبه‌ای: طبل، تنبور، جغجغه و سایر اشیاء صوتی، جعبه موسیقی، ضبط، نوار کاست و پخش سی دی، زنگ های متنوع، فلوت و سوت.

ماراکا، کلید، زنگ، جعبه چینی، مثلث، پخش کننده رادیو و اسباب بازی، ماریمبا، کاستن، سیکادا، موبایل های صوتی، واکمن، و آن دسته از اسباب بازی هایی که امکان درک هارمونیک را فراهم می کنند. و صداهای موسیقی

اسباب بازی برای توسعه هوش بین فردی: بازی های رومیزی متنوع: انحصار، قرعه کشی، دومینو.

اسباب بازی برای فعالیت های جمعی: ابزار و وسایل کار، چرخ دستی، لباس، چادر، اتوبوس و ماشین های کوچک.

لوازم جانبی برای بازی های تقلیدی: عروسک، حیوانات پلاستیکی، خرس های چوبی و عروسکی، عروسک های عروسکی، اتاق غذاخوری، اتاق خواب، مدرسه، ست، توپ و سبد، ابزار نظافت، ست آرایشگاه، پیک های بلند، چرخ و فلک و سایر بازی های فضای باز، تئاتر عروسکی و همه اسباب بازی های دیگری که ارتباط اجتماعی و ارتباط عاطفی با دیگران را تسهیل می کند.

اسباب‌بازی‌های الکترونیکی دستکاری فردی، اسباب‌بازی‌های با فرمت کامپیوتری، اسباب‌بازی‌هایی که نشان‌دهنده اشیاء زندگی بزرگسالان هستند (سی‌دی، دوربین‌ها، تلفن‌ها…)، کالیدوسکوپ‌ها، نمایشگرها.

اسلایدهای حیوانات، اشیاء، میوه‌ها و گیاهان، موبایل، کتاب و تصاویر. کارت‌های پلاستیکی از اشکال، مداد و مداد رنگی، رنگ آب، خمیر بازی، آتاری، فیلم‌ها، جعبه‌های صوتی، جغجغه‌ها، بازی‌های آموزشی خود اصلاح‌کننده.

بازی‌های ویدیویی و موارد دیگر که تمرکز فردی و درون‌بینی را تسهیل می‌کنند.

همانطور که مشاهده می‌شود، انتخاب اسباب‌بازی‌ها اساساً به نوع هوشی که به طور مؤثر ترویج می‌کنند پاسخ می‌دهد، اگرچه اسباب‌بازی‌هایی وجود دارند که «چند منظوره» هستند، زیرا به دلیل امکانات بی‌نهایتی که ارائه می‌دهند و محرک رشدی که ترویج می‌کنند.