کفپوش خودرویی که هرگز کثیف نمی شود

کفپوش ها مانند کفپوش ماشین چیزی است که ما به راحتی می توانیم آن را بدیهی بدانیم، به خصوص زمانی که در یک فضای عمومی هستیم.

ما آنها را کتک می زنیم، اشیاء را روی آنها می ریزیم و از سال ها گذر آنها را فرسوده می کنیم. وقتی صحبت از پارکینگ‌های مقاوم در آینده به میان می‌آید، که باید همه این‌ها را تحمل کنند و همچنین ترافیک مداوم صدها وسیله نقلیه را به صورت روزانه تحمل کنند، ضروری است که مواد انتخاب‌شده در حد چالش باشند.

برای پارکینگ‌های چند طبقه، هر سطح می‌تواند الزامات خاص خود را برای کفپوش داشته باشد، از سطوح زیرزمین که بیشتر مستعد افزایش رطوبت هستند تا عرشه‌های در معرض سطح بالایی که ممکن است روزانه در معرض آب و هوای سخت قرار گیرند.

برای هر یک از این سطوح می توان مواد کفپوش متفاوتی را متناسب با شرایط مختلف مشخص کرد.
سه سیستم کفپوش که به خوبی برای این محیط مناسب هستند عبارتند از PUMA، PU و PU Concrete – اما هر سیستم در کجا باید استفاده شود؟

سطح بالای پارکینگ های چند طبقه باید در برابر همه شرایط آب و هوایی، از ساعت ها پرتوهای شدید UV گرفته تا دمای انجماد، برف و یخ مقاوم باشد.

PUMA یا متاکریلات پلی یورتان یک سیستم ترکیبی است که مانند MMA واکنش نشان می دهد اما مانند یک PU عمل می کند.

با زمان نصب سریع 2 تا 3 ساعت، PUMA برای استفاده در عرشه‌های پارک خودرویی که دائماً در معرض نفوذ عناصر هستند، ایده‌آل است.

جالب توجه است که این سیستم را می توان در شرایط گرم اعمال کرد و هر پوشش در کمتر از 1 ساعت در برابر باران مقاوم می شود، بنابراین شرایط آب و هوایی غیرقابل پیش بینی مانع اعمال آن مانند سایر مواد شیمیایی نخواهد شد.

علاوه بر این، هر پوشش به پوشش قبلی متصل می شود و شکست چسبندگی بین لایه را که در برخی از سیستم های عرشه در معرض دید رایج است، از بین می برد.