کشف نوعی یونجه که از حشرات تغذیه می کند

گیاه یونجه یکی از ارزشمند ترین گیاهان در علم طب سنتی می باشد که به آن لقب سلطان داوریی داده اند. این گیاه برای اولین بار در قاره آسیا شناسایی شد از آن برای اهداف درمانی و دارویی استفاده می کردند. این گیاه سرشار از فیبر و ترکیبات معدنی با ارزش است و در درمان بسیار از بیماریها مفید مفید می باشد. اما مسئله جدیدی که در اینجا با آن مواجه هستیم این سوال است که آیا گیاه یونجه گیاهی گوشتخوار است؟ در ادامه با آراد برندینگ همراه باشید تا بیشتر با این گیاه آشنا شوید.

یکی از ترکیبات ارزشمندی که به وفور در یونجه وحشی تازه یافت می شود آنتی اکسیدانها هستند که به همین خاطر این گیاه خاصیت ضد سرطانی یافته است و در بهبود بیماران سرطانی نقش بسزایی را ایفا می کند. همچنین وجود ترکیباتی نظیر ایزوفلاون و یا فیتو استروژن در پیشگیری از ابتلا به سرطان سینه موثر بوده و درمورد افراد مبتلا به این نوع سرطان می تواند موجب کند شدن روند پیشرفت بیماری آنها گردد.

همانطور که می دانید، یونجه دارای خواص بیشماری می باشد که در بالا نیز به برخی از این موارد اشاره شد، به همین خاطر فروش یونجه وحشی و عرق یونجه بسیار رونق یافته است. در طب سنتی بارها عنوان شده که یونجه می تواند خون را از آلودگی پاک کند و در زنان شیرده موجب افزایش شیر آنها گردد.