کشف اسباب بازی برای سگ در یکی از سیاه چاله های کره ماه

اگر سگ شما از مخفی کاری لذت می برد، اسباب بازی برای سگ واقعا سطح دشواری کار شما را افزایش می دهد.

تنها چیزی که نیاز دارید یک استخر پلاستیکی برای بچه ها و هزاران توپ است. استخر بچه را با توپ ها پر کنید سپس کیبل یا خوراکی ها را روی آن بپاشید.

همانطور که سگ شما در میان توپ ها راه می رود تا غذا را بازیابی کند، توپ ها و در نتیجه خوراکی ها، موقعیت خود را تغییر می دهند و سگ شما را برای مدت طولانی مشغول نگه می دارند.

این می تواند یک راه عالی برای تغذیه سگ هایی باشد که تمایل دارند غذای خود را ببلعند. آنها را کند می کند و تحریکات ذهنی زیادی را فراهم می کند.

و برای سگ هایی که به راحتی از موقعیت های جدید ناامید یا عصبی می شوند، فقط با چند توپ در استخر شروع کنید و به آرامی تعداد آنها را افزایش دهید تا سگ راحت شود.

تشک‌های اسنافل تکه‌های پارچه‌ای با حلقه‌ها، فلپ‌ها یا جیب‌های زیادی هستند که می‌توان از آن‌ها برای مخفی کردن خوراکی‌ها استفاده کرد.

نکته این است که سگ شما برای غذاهای پنهان شده در پارچه بو بکشد، اگر با چرخ خیاطی دستی دارید، می توانید زیرانداز خود را از پارچه محکم بسازید.

به سادگی جیب ها و فلپ ها را روی تمام مواد بدوزید تا بتوانید تکه های غذا را پنهان کنید.

یک جایگزین ساده تر و بدون دوخت، خرید یک تشک پلاستیکی است. به دنبال یکی با شبکه‌ای از سوراخ‌ها باشید، مانند تشک لاستیکی سینک، یا خودتان سوراخ‌هایی در تشک ایجاد کنید؛ سپس پشم گوسفند را به نوارهایی به طول شش تا هشت اینچ تقسیم کنید.

یک نوار پشم گوسفند را از طریق هر سوراخ تشک ببندید تا جایی که قسمت بالای تشک شبیه یک جنگل پشم گوسفند شود.

هنگامی که همه سوراخ ها را پر کردید، یک مشت خوراکی روی تشک بریزید و سپس سگ خود را تماشا کنید که از پشم گوسفند بیرون می زند تا آنها را بازیابی کند.

حتی یک نسخه ساده تر از حصیر را می توان از یک حوله چای درست کرد. یک حوله را روی زمین قرار دهید و چند غذا را در مرکز قرار دهید.

سپس حوله را در طول خوراکی ها تا کنید. سپس حوله را به صورت گره ای شل ببندید تا خوراکی ها در وسط قرار گیرند.