چای احمد سیلان مخصوصی که دمای بدن را متناسب با محیط تنظیم می کند

انواع اولیه چای عبارتند از: چای احمد سیلان مخصوص، چای سبز، چای سفید، چای اولانگ، چای پوئر، چای بنفش و عرقیات گیاهی.

اگر تازه وارد چای شده اید، انواع و اقسام مختلف چای می تواند گیج کننده و طاقت فرسا به نظر برسد. تفاوت بین چای سیاه و چای سبز دقیقا چیست؟

در مورد چای گیاهی و رویبوس چطور؟ آیا می‌توانید سفیدی‌هایتان را از اولانگ‌ها، بنفش‌هایتان را از پوئرهایتان تشخیص دهید؟

در اینجا در ArtfulTea ما تقریباً صد نوع چای مختلف را حمل می کنیم، بنابراین یک یا دو چیز در مورد تقسیم چای به دسته های قابل کنترل تر و قابل درک تر می دانیم.

ما دوست داریم مشتریانمان را در سفر چایشان راهنمایی کنیم، خواه تازه چای باشند یا چای نوش باتجربه.

راهنمای مفید ما در مورد انواع چای می تواند به مبتدیان و متخصصان کمک کند تا بیشتر در مورد دنیای چای بیاموزند!

برخی شواهد علمی نشان می دهد که نوشیدن چای سیاه به کاهش خطر سکته مغزی کمک می کند.

یک مطالعه روی تقریباً 75000 نفر در یک دوره 10 ساله نشان داد کسانی که چهار فنجان یا بیشتر چای سیاه در روز می‌نوشیدند تقریباً 30٪ کمتر از افرادی که نوشیدنی نمی‌نوشیدند در معرض خطر سکته مغزی بودند.

لیپوپروتئین های با چگالی کم (LDL) کلسترول “بد” در نظر گرفته می شوند. هنگامی که مقدار بیش از حد LDL در بدن انسان وجود دارد، در شریان ها تجمع می یابد و به رسوباتی به نام پلاک کمک می کند. و این منجر به بیماری های سیستم قلبی عروقی یا سکته می شود.

اما مرکز تحقیقات تغذیه انسانی ایالات متحده نشان داده است که مصرف جیره بندی چای می تواند به کاهش سطح کلسترول ” بد ” کمک کند.

محققان به این نتیجه رسیده اند که چای سیاه به بهبود سطح کلسترول در افراد در معرض خطر بیماری قلبی یا چاقی کمک می کند.

نوشیدن چای، به ویژه چای سبز، ممکن است یک درمان معجزه‌آسا نباشد، اما کارشناسان دانشگاه هاروارد معتقدند که می‌توان آن را در یک رژیم غذایی سالم با غلات کامل، ماهی، میوه‌ها و سبزیجات و کمتر گوشت قرمز و غذاهای فرآوری شده گنجاند .

یک هشدار مهم برای بسیاری از انواع و اقسام چای وجود دارد : برای پزشکان و دانشمندان مشخص نیست که آیا خود چای سالم است یا افرادی که انواع چای سالم یا بهتر و گران‌تر می‌نوشند ، سبک زندگی سالمی دارند.