چادر نماز در قم که زنی را به کودک خردسالی تبدیل کرد

چه کسی می گوید که تواضع در هنگام عبادت با استفاده از چادر نماز در قم معادل “خوب به نظر رسیدن” نیست؟ چرا یک زن نمی تواند متواضع و زیبا باشد؟

چرا او باید بیشتر بدن خود را نشان دهد تا “زیبا” شود؟ خوب به نظر رسیدن برای زنان مختلف به معنای چیزهای متفاوتی است و بخش بزرگی از تأثیر آن به جامعه مربوط می شود که به ما می آموزد برای اینکه «خوب به نظر برسیم» باید به گونه ای خاص ظاهر و لباس بپوشیم.

اگر چه کسانی از ما که حجاب داریم سعی می کنیم از رهنمودهای حجاب پیروی کنیم (آنگونه که قرآن و حدیث به آنها دستور داده است)، اما افرادی با حس سبک خود باقی می مانند.

زنان مسلمان در سراسر جهان دارای طیف وسیعی از سبک های فرهنگی هستند که شامل حجاب و سبک های مختلف پوشش متواضعانه است.

همچنین، طراحان و رسانه‌های مرتبط با مد به طور فزاینده‌ای به زنان مسلمان پوشش داده می‌شوند و نشان می‌دهند که از مد متواضع و مصرف‌کنندگانی که می‌خواهند ایمان و سبک را ادغام کنند، قدردانی می‌کنند.

مانند هر لباس دیگری، مسلماً زنان مسلمان می توانند حجاب خود را بردارند و انجام می دهند. لباس پوشیدن در چارچوب پارامترهای حجاب و پوشش در هنگام عبادت با چادر متواضعانه (مثلاً پرهیز از لباس های تنگ، پارچه های مات، پوشاندن همه چیز به جز صورت و دست ها) بیشتر مربوط به تردد در ملاء عام و نزدیکی به افرادی است که انتخاب کرده ایم به زیبایی و اندام خود دسترسی نداشته باشند.

بنابراین زن مسلمان می‌تواند در خانه و مکان‌هایی که تنها زنان، کودکان خردسال یا مردانی که با آنها رابطه زناشویی دارند یا نمی‌توانند با آنها ازدواج کنند (یعنی پدر، برادر، دایی، پدربزرگ و غیره) حجاب خود را بردارند. )

یک زن می‌تواند تصمیم بگیرد که در خانه یکی از دوستان یا اعضای خانواده خود با پارامترهای بالا روبه‌رو شود یا تحت پوشش بماند.