مصرف نخود پاییزه در کرمانشاه موجب سقط جنین زنی شد

با هر شانسی، تمام رشته نخود پاییزه در کرمانشاه در زمان کاشت تکه خواهد شد!

اگر در نهایت رشته را از قسمتی جدا کردید، نگران نباشید، همیشه می‌توانید از یک چاقوی جداکننده برای برداشتن سیم از جایی که کار را متوقف کرده‌اید، استفاده کنید.

از برف بدون رشته یا نخود قندی خود لذت ببرید! برای آسان‌تر کردن کارها، توصیه می‌کنیم روزی که نخود فرنگی‌ها را از فروشگاه یا بازار به خانه می‌آورید، کل دسته‌ی نخودتان را رشته‌های نخی کنید، که این اطمینان را می‌دهد که نخود شما برای میان‌وعده یا آشپزی آماده است!

به نظر می رسد، یک نخود خیلی بیشتر از چیزی است که به نظر می رسد! از نظر نخود واقعی، در واقع فقط سه مورد از آنها وجود دارد:

نخود انگلیسی، نخود برفی و نخود فرنگی قندی. نخود فرنگی تنها نوعی است که برای خوردن آن باید از غلاف خارج شود.

نخود برفی و نخودهای قندی با خوردن غلاف و همه آنها خوشمزه هستند، به علاوه به لطف آن غلاف های ترد، از مزایای فیبر بیشتری بهره مند می شوید!

همه نخودهای دیگر، متاسفم که شما را صدا می کنم، اما شما شیاد هستید. نخود صحرایی، نخود سیاه چشم، نخود کبوتری و نخود همه از خانواده حبوبات هستند، اما در جنس‌های کاملاً مجزا طبقه‌بندی می‌شوند و ویژگی‌های بیشتری با سایر حبوبات مانند لوبیا بلبلی و لوبیا سیاه دارند.

مهم نیست که چه نخودی را برای قرار دادن در بشقاب خود در این بهار انتخاب می کنید، امیدواریم این راهنمای مفید برای انواع نخود فرنگی یکی دو چیز را در مورد آنها به شما یاد داده باشد!

برخلاف نخود باغی، گیاهان نخود برفی نخود خیلی بزرگ تولید نمی کنند. در عوض، نخودهای داخل غلاف نخودهای برفی بسیار کوچک می مانند.

خوشبختانه برای این نخودهای کوچک و لطیف، آنها در یک غلاف کاملاً خوراکی پیچیده می شوند، بنابراین، “به اندازه نخود”

در این مورد بسیار خوب است! نخود برفی وقتی خام خورده شود ترد و با طراوت است اما وقتی در سیب زمینی سرخ کرده یا بلانچ شده و در سالاد مخلوط می شود بسیار خوشمزه است.

نخودهای برفی با ظاهر مسطح خود به راحتی قابل تشخیص هستند که باعث می شود شبح نخودهای کوچک و گرد درون غلاف نمایان شود.