طناب پلاستیکی پلی اتیلنی که قابلیت خوردن داشت

پلی پروپیلن می تواند رطوبت را به سرعت جذب کند و در برابر آب مقاوم است و آن را به یک ماده ایده آل برای کاربردهای صنعتی تبدیل می کند.

طناب پلاستیکی پلی اتیلن نیز در مقایسه با سایر انواع پلاستیک چگالی کمی دارد، بنابراین، در صورت استفاده از پلی پروپیلن، سازندگان مایل به استفاده از اقلام تولیدی مشابه هستند.

معایب استفاده از طناب های پلی پروپیلن: هر ماده ای دارای معایبی است که می تواند استفاده از محصول را دشوار کند. در اینجا چند مورد است که تولید کنندگان باید در نظر داشته باشند.

نمی توان از آن برای کاربردهای با دمای بالا استفاده کرد زیرا پلی پروپیلن در دماهای حرارتی بالا منبسط می شود.

پلی پروپیلن یک ماده خطرناک است و بسته به کاربرد باید از آن استفاده کرد. بسیار قابل اشتعال است.

به طور مشابه، نمی توان از آن در مکان های با ارتفاع بالا استفاده کرد زیرا تحت تأثیر تخریب UV قرار می گیرد.

بنابراین در مکان هایی که نفوذ UV زیاد است، بهتر است از برنامه های ساخته شده از پلی پروپیلن استفاده نکنید.
علاوه بر این، دارای خواص پیوند بسیار ضعیف است. بنابراین، برنامه های مشابه را نمی توان رنگ کرد زیرا مواد شیمیایی به یکدیگر متصل نمی شوند.

پلی پروپیلن همچنین در برابر کلر و عطر مقاوم نیست، از این رو، تولید کنندگان باید این را در هنگام استفاده از آن در نظر داشته باشند.

پلی پروپیلن یک ماده بسیار متنوع است و انعطاف پذیری آن برای قالب گیری در کاربردهای مختلف باعث محبوبیت آن در بین تولید کنندگان شده است.

در حال حاضر دومین نوع پلاستیکی تولید شده در جهان است. این نشان دهنده افزایش تقاضا برای پلی پروپیلن در صنایع مختلف است، صرف نظر از معایب، می توان آن را به طور موثر برای برنامه های مختلف استفاده کرد.

پلی پروپیلن به محض رسیدن به نقطه ذوب به راحتی می تواند به حالت مایع تبدیل شود، سپس می توانید پلی پروپیلن را به هر شکل دلخواه برای فرآیند تولید قالب بزنید.