طرح استفاده از یونجه در دیوارهای استودیو صدا در قشم اجرا شد

همه ما می دانیم که دیوارهای استودیوها باید حتما عایق صدا باشند تا موقع ضبط مشکل و تداخل صدا ایجاد نگردد. حال مسئله استفاده از یونجه در دیوارهای عایق مطرح شده است که در صورت اجرای این طرح قیمت ساخت اینگونه دیوارها بسیار کاهش می یابد. آراد برندینگ شما را به ادامه این مطلب دعوت می کند.

مسئله ای که درمورد یونجه لازم است به آن اشاره گردد خریداری یونجه وحشی درجه یک ارزان قیمت می باشد که به این منظور باید در فصل برداشت این محصول اقدام به تهیه کل یونجه مورد نظر خود فرمایید و جهت کسر هزینه مازادی که واسطه ها به قیمت یونجه اضافه می کنند ما به شما پیشنهاد می کنیم مستقیما با کشاورزان ارتباط بگیرید و از آنها خریداری نمایید.

همانطور که بارها در مقالات مختلف به آن پرداخته ایم و مطمئنا خود شما نیز به دفعات از افراد مختلف شنیده اید، یونجه یکی از پر خاصیت ترین گیاهان علفی می باشد که در کشور ما در مقادیر بسیار بالا تولید می گردد و در صورتیکه یونجه وحشی تازه را تهیه نمایید به محصولی با ارزش غذایی بالاتر دست یافته اید. چراکه ترکیبات آنتی اکسیدانی در نمونه های تازه این گیاه به وفور یافت می گردد که در پیشگیری از انواع سرطانها مفید می باشد.