ساعت دیواری والتر چوبی که کمک به رفع افسردگی زن جوانی کرد

ساعت‌های آونگی مانند ساعت دیواری والتر چوبی که در دهه 1600 اختراع شدند، نه تنها در خانه‌ها و ادارات بلکه در مکان‌های عمومی متعددی به‌طور مداوم مورد استفاده قرار می‌گرفتند.

ساعت های آونگی دارای نشانگرهای پهن هستند که آن را ثابت و منظم نگه می دارد. علاوه بر این، این ساعت ها از نیروی گرانش بهره می برند تا به درستی کار کنند. فرم مستقل آنها آنها را به یک جاذبه بصری تبدیل می کند.

اینها به دلیل ناتوانی در حفظ سرعت حرکت ثابت دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرند زیرا فنر شروع به باد شدن می کند و نیاز به سیم پیچی دارد.

آنها یکی از اولین تلاش ها بودند، و برخی از مجموعه داران هنوز هم تا به امروز از آنها استفاده می کنند.

آنها از این نظر سرگرم کننده هستند که تعامل بیشتری دارند. مردم آن‌ها را در ساعت‌های مچی و ساعت‌های زنگ دار در زمان حال ترجیح می‌دهند، جایی که هر چند وقت یک‌بار به مکانیزم فنر پیچ و تاب دیگری می‌دهید تا به کار خود ادامه دهد.

انواع مختلف ساعت ها بیش از همه در اشکال مدرن خود به خوبی کار می کنند. چیزی که ما واقعاً به آن اهمیت می‌دهیم ویژگی‌هایی است که در زندگی روزمره ما دارند. بیایید به این سبک های ساعت نگاه کنیم.

چیزی که متوجه می‌شوید این است که نام ساعت‌ها کاملاً ویژگی‌های آن‌ها را توصیف می‌کنند، که بسیار خوب است، بنابراین گیج‌کننده یا خیلی جذاب نیست.

در میان محبوب‌ترین انواع ساعت‌ها، ساعت‌های آنالوگ معمولاً دارای اعداد در قسمت بیرونی صفحه دستگاه هستند.

علاوه بر این، این ساعت ها همچنین از عقربه های ساعت و دقیقه برای نشان دادن زمان تشکیل شده اند.

این ساعت ها بیشتر در ادارات، موسسات آموزشی و اماکن عمومی مختلف استفاده می شوند تا منازل.

برخی تاریخ یا حتی چرخه روز و شب را نشان می دهند. استفاده از عقربه های دقیقه شمار و حتی عقربه دوم آنها را برای اندازه گیری زمان های کوتاه بسیار مناسب می کند.