روشویی سنگی جدید که با لمس کردنش تغییر رنگ می دهد

آیا نگران این هستید که حمام شما خیلی کوچک باشد؟ تو تنها نیستی. روشویی سنگی جدید یک راه عملی برای تأثیرگذاری قوی در فضای کوچکی مانند زیر پله است.

1. حوضه سنگ طبیعی Forzalaqua BlueStone: آیا می خواهید سینک حوضه ای سنگی بخرید که هر بار که وارد سرویس بهداشتی خود می شوید لبخند شما را تضمین کند؟

سپس، حوضه سنگ طبیعی Forzalaqua BlueStone کاملاً مطابقت دارد. طراحی کلاسیک این حوضچه آبی زیبا به شما کمک می کند تا یک بیانیه سبک داشته باشید، زیرا حمام شما را با یک حس فردی بیشتر ارائه می دهد.

2. حوضه سنگ طبیعی گرانیت Forzalaqua: آیا به شکل سنتی حوضه ای که جذابیتی به سبک طراحان می دهد راضی می شوید؟

سپس، حوضچه براق مستطیلی سنگ طبیعی Forzalaqua Granite با لبه های مستقیم چشم نواز و خطوط تیز انتخابی عالی است، زیرا جذابیت زیبایی حمام شما را افزایش می دهد.

این ظرفشویی سنگی از یک بلوک گرانیتی ساخته شده است که رنگ مشکی خیره کننده ای به آن می دهد. شما به سادگی عاشق این حوض سنگ خواهید شد زیرا طراحی منحصر به فرد آن در دقت و سبک بی نظیر است.

3. حوض سنگ رخت کن Forzalaqua: آیا با فضای حمام دست و پنجه نرم می کنید اما حس حوض سنگی را دوست دارید؟

سپس، به حوض رخت‌کن گوشه‌ای Forzalaqua که از ظرافت و سبکی سخن می‌گوید، نگاه نکنید. ویژگی کلیدی این حوضه سنگی طبیعی این است که برای ایجاد یک جلوه مات کلاسیک، ماسه‌کاری شده است.

سنگ طبیعی Forzalaqua Verona کانترتاپ حوضه سنگ آبی تراشه دار: Bathroom City مجموعه خوبی از حوض های شستشو با سنگ طبیعی را در اختیار دارد – از حوض های روی میز سنگی گرفته تا حوضچه های سنگ مرمر کوچک و از کاسه های روشویی سنگی گرفته تا حوضچه های سنگی دیواری.

از آنجایی که هر حوض سنگی از یک تکه سنگ طبیعی دست ساز است، منعکس کننده شخصیت واقعی شکل گیری فردی آن است.