رئیس جمهور آمریکا نامه اداری به مدیر مدرسه خود نوشت

نامه اداری به مدیر مدرسه و طریقه نوشتن آن روش خاصی دارد؟ برای درخواست نامه اداری، باید دارایی را ارزیابی کنید. این به معنای یافتن سوابق تمام پول ها، دارایی ها و اموالی است که به نام فرد فوت شده، از جمله حساب های بانکی، وام مسکن، بیمه، سهام و صندوق های امانی نگهداری می شود.

سپس شما (یا نماینده شما) باید از این اطلاعات برای پر کردن فرم های لازم برای ارسال به دفتر ثبت اسناد محلی خود استفاده کنید:

کپی گواهی فوت. وقتی مرگ را ثبت کردید این را دریافت خواهید کرد.
فرم درخواست وراثت فرم PA1 در انگلستان و ولز، فرم C1 در اسکاتلند.
فرم صحیح مالیات بر ارث فرمی که نیاز دارید بستگی به این دارد که آیا مالیات بر ارث تعلق می گیرد یا خیر. HMRC می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام مورد نیاز است – برای مشاوره در این مورد با خط کمک آنها تماس بگیرید.
هزینه درخواست
هنگامی که اداره ثبت اسناد این مورد را دریافت کرد، باید در نزدیکترین دفتر ثبت اسناد یا کمیسیون سوگند یاد کنید. پس از آن، نامه مدیریت یا توضیح کتبی در مورد اینکه چرا نامه شما اعطا نشده است را دریافت خواهید کرد.

بعد از رسیدن نامه اداری چه اتفاقی می افتد؟
جدای از وجود وصیت، وصیت و اداره فرآیندهای بسیار مشابهی هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه بعداً می آید، نگاهی به مقاله ما بیندازید در مورد آنچه که پس از اعطای حکم وراثت اتفاق می افتد.

تفاوت بین “مجری” و “مدیر” یک دارایی چیست؟
وصی ترکه کسی است که در وصیت نامه به عنوان شخصی که وظیفه او حصول اطمینان از اجرای مفاد آن وصیت است ذکر شده است.

مسئولیت های مدیر یک دارایی اساساً یکسان است – آنها همچنین دارایی را تقسیم می کنند – اما با یک مدیر، قانون بی ارث تصمیم می گیرد که چه کسی چه چیزی را دریافت کند.