دفتر لوازم التحریری که در فضا معلق نمی ماند

قطع ارتباط با دنیای مجازی و گوشی و ارتباط با یک دفتر لوازم التحریر برای مغز شما خوب است: تغییر از تکیه بر تلفن خود در تمام جنبه های زندگی به استفاده از یک نوت بوک فیزیکی می تواند برای چیزی بیش از دستخط شما مفید باشد.

برای یک بار نمی توانید شبکه های اجتماعی را در نوت بوک خود بررسی کنید. متعهد شدن به استفاده از یک نوت بوک برای جنبه‌های خاصی از زندگی‌تان مثلاً فهرست کارهایتان می‌تواند به شما کمک کند تا از اعتیاد به گوشی‌های هوشمند خود خلاص شوید.

استفاده بیش از حد از تلفن شما می تواند منجر به مشکلات خواب، اضطراب، کاهش بهره وری و مسائل دیگر شود و کارشناسان توصیه می کنند که تلفن خود را به طور دوره ای در طول روز کنار بگذارید تا چرخه چک کردن و بررسی مجدد اعلان های خود را هر چند دقیقه یکبار قطع کنید.

برون سپاری تعدادی از کارهای دیجیتالی خود به یک نوت بوک فیزیکی می تواند دوری از صفحه نمایش را آسان تر کند.

اگر نمی دانید یک دفترچه یادداشت کاغذی را با چه چیزی پر می کنید، سعی کنید با چیزی ساده مانند برنامه ریز شروع کنید، جایی که می توانید اهداف، لیست کارها و قرارهای خود را به طور منظم پیگیری کنید.

شما می توانید آن را برای همه چیز استفاده کنید: وقتی صحبت از تطبیق پذیری به میان می آید، نوت بوک ها بر برنامه ها برتری دارند.

آنها فقط برای روزنامه نگاری نیستند، اگرچه برای آن نیز عالی هستند. یک دفترچه یادداشت می‌تواند مخزنی برای تمام شانس‌ها و پایان‌هایی باشد که می‌خواهید به خاطر بسپارید، از بودجه ماهانه‌تان گرفته تا فهرست مواد غذایی‌تان گرفته تا فهرست تمام رستوران‌های عالی که بازدید کرده‌اید یا قهوه‌هایی که از نوشیدن آن لذت برده‌اید.

همچنین نیازی به استفاده از آن فقط برای نوشتن ندارید. همچنین مکانی عالی برای طرح‌ها، ابله‌ها و نمودارهای شماست.

نوشتن با دست مزایای زیادی در مقایسه با تایپ کردن دارد و نگه داشتن دفترچه یادداشت راهی عالی برای تیز نگه داشتن مهارت های اسکریپت شماست.