دختر 19 ساله ای که با یونجه ثروتمند شد

کشور ما به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد، آب و هوای گرم و خشک اکثر مناطق کشورمان را در بر گرفته است که به واسطه همین شرایط آب و هوایی شهرهایی نظیر اصفهان، قم، همدان، شیراز، و ساوه جز مناطق ایده آل جهت پرورش گیاه یونجه محسوب می گردند. حال دختری 19 ساله باشد یا پیرمردی 80 ساله، زمانی که به سود آوری و روش درست تجارت آگاهی یابد می تواند در این مسیر بسیار موفق گردد.  در ادامه آراد برندینگ بیشتر به ماجرای دختر 19 ساله ای که با یونجه ثروتمند شد، خواهد پرداخت.

با توجه به این مسئله که یونجه یکی از متداول ترین گونه علوفه ای است که به عنوان خوراک دام از آن استفاده می گردد، کشت و برداشت آن از اهمیت خاصی برخوردار است. شهرهایی نظیر شیراز، همدان و اصفهان جز بزرگترین تولیدکنندگان یونجه می باشند که به صادرات و فروش یونجه هیدرویونیک می پردازند و تولیدات آنها نقش بسزایی در رفع نیاز دامداران سراسر کشور دارد.

یکی از بهترین انواع یونجه تولید شده در کشور ما یونجه های صادراتی هستند که در این راستا شهرهای بزرگ بسیاری مشغول فعالیت هستن از جمله در میان همه آنها یونجه صادراتی همدان از جایگاه خاصی در تجارت برخوردار می باشد. جالبست بدانید در قدیم از یونجه تنها برای تغذیه دام استفاده می شد ولی به مرور زمان و بر اثر جنگ و قحطی انسانها نیز برای زنده ماندن مجبور شدند از یونجه استفاده کنند که همین امر موجب شد تا به خواص بی نظیر این گیاه پی ببرند.