خرید قابلمه عروس تفلون سایز 38 توسط یک مرد برای همسرش که موجب سکته قلبی او شد

بسیاری از افراد قابلمه عروس تفلون سایز 38 را پرکاربردترین نوع قابلمه می دانند. این قابلمه معمولاً از چدن با درب ساخته می شود که امکان استفاده از آن روی اجاق گاز یا فر را فراهم می کند.

قابلمه ای که کناره های آن کمی کوتاه است برای حفظ حرارت پایدار برای پخت آهسته ایجاد می شود، مانند کاسرول یا خورش هایی که سپس در فر پخته می شوند.

این دیگ بخار دوبل مانند بخارپز عمل می کند اما دیگ بالایی به شکل تابه ای است که سوراخ ندارد. این نوع قابلمه معمولاً برای فرآوری غذاهایی که باید با بخار داغ پخته شوند مانند شکلات آب شده استفاده می شود.

در نگاه اول، این فر هلندی تقریباً مشابه یک قابلمه است. با این حال، فر هلندی دارای سمت کمی بلندتر با دو دسته متقارن در سمت چپ و راست است.

در اندونزی این نوع قابلمه به عنوان یک قابلمه سوپ خوری چند منظوره نیز شناخته می شود. اندازه های مختلفی از 16، 18، 20، 22 تا 24 سانتی متر موجود است.

همانطور که از نام آن پیداست، فرهای هلندی اغلب برای پردازش مواد غذایی در فر استفاده می شوند. بنابراین، می توانید سعی کنید چندین نوع پروتئین مانند گوشت را که با چاشنی های مخلوط فرآوری شده روی اجاق گاز پخته می شود، بپزید. پس از پخت می توانید آن را به فر منتقل کنید تا پروتئین کاملا پخته شود.

به طور کلی، یک قابلمه یا منقل روندو دارای سطح بزرگی است تا برای پختن گوشت یا سبزیجات با آب زیاد مناسب باشد.

در حالت ایده آل، این یک قابلمه برای روش پخت آهسته استفاده می شود که باعث می شود گوشت آب بیشتری آزاد کند و حداکثر طعم را به شما بدهد.

مانند گلدان روندو، این نوع قابلمه دارای سطحی به اندازه کافی پهن است تا حداکثر حرارت را پخش کند. معمولاً از قابلمه های سس برای روش پخت آهسته هنگام تهیه سس، سوپ یا کباب کردن گوشت استفاده می شود.

قابلمه سس دارای دو دسته در کناره است که اگر بخواهید غذا را در قابلمه بریزید یا هم بزنید کار را آسان می کند.

بخارپز قابلمه ای است که دارای دو قسمت بالا و پایین است. به این ترتیب می توانید آب را کف آن قرار دهید تا بخار هر چیزی را که در قابلمه بالایی قرار دهید بپزد.

نوع بعدی قابلمه، قابلمه استوکی است که ته آن ضخیم است که برای پخت آرام مناسب است.