اولین شمعی که از یونجه ساخته شده وارد بازار شد

شمعهای گیاهی جز محصولاتی هستند که مدت زمان طولانی است که وارد بازار شده اند و مورد استقبال بسیاری نیز واقع شده اند. یونجه از جمله گیاهانی است که به دلیل خواص بسیار زیادی که دارد محبوبیت آن نسبت به سایر گیاهان دو چندان شده است. از تمام قسمتهای یونجه همچون گل و برگ آن استفاده می کنند که هر یک از این بخشها خواص منحصر به فردی دارند. در ادامه آراد برندینگ قصد دارد بیشتر در مورد شمعهای یونجه ای صحبت کند.

گل یونجه قرمز اولین بار در زمان مادها در ایران یافت شد و برای تغذیه دامها و اسبها از آن بهره می گرفتند و ایرانیان در طول زمان و با پیشرفت علم با دیگر خواص آن نیز آشنا شدند. متاسفانه امروزه با اینکه پرورش این گیاه بسیار آسان است و خواص بیشمار آن بر هیچ کس پوشیده نیست اما کاربرد آن رو به کاهش است.

خانومهای باردار از آن دسته افرادی هستند که توصیه می شود حتما از یونجه وحشی استفاده کنند چرا که میزان شیر مادر را افزایش داده و امکان ابتلا فرزندان این افراد به راشیتیسم را کاهش می دهد. برای خرید یونجه وحشی می توانید به عطاریها مراجعه کنید و یا از سایتهای معتبری که این محصولات را تولید و یا عرضه می نمایند تهیه کنید.