استفاده از نبات رنگی طعم دار موجب مرگ کودکان ارمنی شد

آیا خوردن آبنبات رنگی طعم دار چوبی مفید است؟ نبات رنگی طعم دار بیشتر شکر است و شکر برای شما خوب نیست.

این ماده غذایی باکتری هایی را تغذیه می کند که دندان های شما را می پوسند و قند خون شما را افزایش می دهند.

آب نبات چوبی با بدن شما چه می کند؟ اکثر انواع آبنبات چوبی حاوی شکر هستند.

بنابراین، مصرف آب نبات چوبی در مقادیر زیاد بر سطح قند بدن شما نیز تأثیر می گذارد که در نهایت می تواند منجر به خطر اختلالات متابولیک، دیابت، فشار خون بالا و بیماری قلبی شود.

آیا آبنبات چوبی می تواند شما را بیدار نگه دارد؟ بدون قهوه بیدار بمانید آب نبات چوبی اصلی لذیذ می‌تواند تا یک ساعت دوام بیاورد، بنابراین به‌جای هجوم شکر و تصادف، به آرامی و پیوسته از مقداری انرژی اضافی لذت خواهید برد.

بعلاوه، لذت بردن از آبنبات چوبی به شما کمک می کند تا از احساس خستگی دور شوید.

آب نبات چوبی چقدر ناسالم است؟ آب نبات چوبی بیشتر شکر است. شکر زیاد برای شما خوب نیست.

این باکتری ها را تغذیه می کند که دندان های شما را پوسیده می کنند. قند خون شما را افزایش می دهد که در طول زمان می تواند خطر ابتلا به اختلالات متابولیک، دیابت، فشار خون بالا و بیماری قلبی را افزایش دهد.

با خوردن آب نبات چوبی چه اتفاقی برای بدن شما می افتد؟ دکتر هو می‌گوید: «اثرات مصرف قند اضافه فشار خون بالا، التهاب، افزایش وزن، دیابت و بیماری کبد چرب همگی با افزایش خطر حمله قلبی و سکته مرتبط هستند.»

چرا پزشکان آب نبات چوبی می دهند؟ برخی از پزشکان برای کمک به گلودرد و به حداقل رساندن مصرف مواد مخدر و حالت تهوع، آبنبات‌های بی‌حس‌کننده را تجویز کرده‌اند.

آب نبات چوبی های دارویی را می توان با چوب های بسیار بلند درست کرد که به راحتی می توانند به پشت گلو برسند.

اما هیچ آسیبی نمی تواند داشته باشد، درست است؟ نیلسون می‌گوید: «اگر به مکیدن این آبنبات‌ها سه بار در روز یا بیشتر ادامه دهید.

می‌تواند منجر به زخم معده شود، زیرا بزاق زیادی را می‌بلعید که هیچ غذایی در آن نیست. این می تواند منجر به تجمع بیش از حد اسید در معده شود.