استفاده از لیمو خشک رودان در تزئین درخت کریسمس

لیمو خشک رودان  یکی از انواع لیمو ها در اسپانیا است که به طور گسترده رشد می کند. اگرچه در ایالات متحده به صورت تجاری رشد نمی کند، باغبان های خانگی می توانند آنها را در حیاط خود بکارند و از میوه های زرق و برق دار این رقم ناشناخته لذت ببرند.

درختان لیمو ورنا بسیار سازگارتر از بسیاری از درختان مرکبات هستند و حتی می توانند در آب و هوای سردتر رشد کنند. بسته به منطقه رشد شما، میوه در اوایل فوریه آماده برداشت است.

این میوه با اندازه متوسط زرد روشن و آبدار است و فقط چند دانه دارد. دارای پوست ضخیم با جوانه بزرگ در انتهای آن است.

لیمو Primofiori که فینو نیز نامیده می شود، پرمصرف ترین نوع لیمو در اسپانیا است. منشا آن در مورسیا در جنوب شرقی اسپانیا است و به صورت تجاری در ایالات متحده رشد نمی کند.

 

این میوه متوسط کوچک و زرد روشن دارای پوست نازکی است که به راحتی جدا می شود. بسیار آبدار و بسیار اسیدی است، بنابراین برای خام خوری نامطلوب است اما برای پخت و پز و پخت عالی است.

درخت لیمو Primofiori بزرگ و مقاوم است و به آن اجازه می دهد در آب و هوای کمی خنک اسپانیا رشد کند. باغبانان خانه ممکن است متوجه شوند که این درخت برای حیاط آنها عالی است، حتی اگر در یک منطقه گرمسیری زندگی نکنند.

لیمو Bearss یکی از گونه های تجاری است که به طور گسترده در ایالات متحده رشد می کند. احتمالاً این لیموی کلاسیک و زرد روشن را در قفسه های سوپرمارکت محلی خود دیده اید.

لیمو خرس دارای طعم ترش آبدار است که بیشتر ما آن را با انواع لیمو معمولی مرتبط می‌دانیم. آنها به دلیل زمان رشد سریع، محتوای آب میوه بالا و شاخه های درختان بدون خار ارزشمند هستند.

این گونه به طور گسترده در مناطق نیمه گرمسیری مانند فلوریدا رشد می کند، اما آنها می توانند در آب و هوای سردتر زنده بمانند.

به شرطی که مراقبت ویژه داشته باشند. ممکن است لازم باشد درخت لیمو Bearss خود را در گلدان بکارید تا بتوانید هنگامی که هوا به زیر صفر رسید، آن را به داخل خانه منتقل کنید.