استفاده از شیلنگ آب صابون در ساخت میکروسکوپ ها

در حقیقت استفاده از تمام سیستم های آبیاری بارانی و مورد استفاده در تراشکاری ها مانند شیلنگ آب صابون (دوار، ثابت، آبپاش، نوسانی، میکرو بارانی) باید به دلایل متعددی که آنها را از تمام فضایل هوشیاری کم می کند اجتناب شود:

مصرف کنندگان بزرگ آب به دلیل فشار زیاد.
هدر رفتن آب از طریق تبخیر در هوا، قبل از رسیدن به گیاهان؛
منبع توسعه بیماری های کریپتوگامیک از آنجایی که شاخ و برگ مرطوب است.
برای مدت طولانی برای آبیاری چمن ها استفاده می شود، امروزه باید به نفع عمل چمن زنی متمایز یا منطقی از آنها اجتناب شود .

تمام سیستم هایی که آب را در پای گیاهان پخش می کنند جالب هستند زیرا تبخیر هوایی آب را محدود می کنند. دو نوع تجهیزات اصلی وجود دارد و خود را از نظر آبیاری صرفه جویی در آب ثابت کرده است :

آبیاری قطره ای : می توان آن را با قرار دادن یک قطره چکان در پای هر گیاهی که نیاز به آبیاری دارد، اندازه گیری کرد.

با مالچ سازگار است و برای تامین آب با فشار کم مناسب است، اما برای باغ های زینتی که از درختچه های جوان، چند ساله، پرچین و غیره تشکیل شده اند، مناسب تر است.

یا به یک باغ سبزی کوچک، در طول فصل تابستان. با وجود کیت های ارائه شده در قفسه ها، هزینه نصب آبیاری قطره ای می تواند گران باشد.

سیستم‌های آبیاری یکپارچه و مدفون، نصب شده در باغ‌های عمومی و باغ‌های قابل بازدید، جاه‌طلبی‌های دیگری نیز دارند: هزینه بالای آنها، زمان نصب، پیچیدگی، کار مورد نیاز، نیاز به رزرو آنها برای باغ‌ها و/یا موقعیت‌های خاص امکان پذیر است.

قوطی آبیاری – که سر آن به توزیع بهتر آب کمک می کند – می تواند برای بالکن ها و مینی باغ ها کافی باشد.

با باغچه ای کمی بزرگتر، انتخاب سیستم آبیاری خودکار به شما این امکان را می دهد که علیرغم غیبت خود، شکل خود را حفظ کنید و شما را از استرس آبیاری حتی زمانی که در خانه هستید رها می کند.