استفاده از شلنگ توالت فلزی در طراحی زیره کفش های ورزشکاران جام جهانی به دلیل مقاومت بالای آن

با انواع مختلف شلنگ های باغی و یا شلنگ توالت فلزی موجود، سخت است که بدانید کدام یک را تهیه کنید. مزایا و معایب هر یک را بیاموزید و نکاتی را برای حفظ شکل عالی این ابزار ضروری بیاموزید.

این یک قطعه ساده از تجهیزات باغ است: لوله ای برای پخش آب. اما هیچ چیز باعث تشدید بیشتر نمی شود!

شلنگ باغچه ای که پیچ خورده، نشتی دارد، سفت است و باز نمی شود یا کشیدن آن سنگین است، می تواند واقعاً خسته کننده باشد.

به‌عنوان باغبان شرکتی مجله گاردن گیت و باغبان حرفه‌ای، در طول سال‌ها از صدها شلنگ ساخته‌شده از مواد مختلف – وینیل، لاستیک، پلاستیک و حتی فلز – استفاده کرده‌ام.

بنابراین نگاهی به انواع مختلف شلنگ های باغبانی در زیر بیندازید و اسرار من را برای پیدا کردن شیلنگی که از آن راضی خواهید بود و نحوه مراقبت از شلنگ باغبانی را بررسی کنید تا سال ها دوام بیاورد.

می توانید شیلنگ های ارزان قیمت را با کوپلینگ های آلومینیومی، فلزی مهر شده یا پلاستیکی تهیه کنید، اما برنج بادوام ترین آنهاست.

یک نوع کوپلینگ با شکل هشت ضلعی تهیه کنید تا در صورت نیاز بتوانید از انبردست برای شل کردن اتصال استفاده کنید.
اگر یک کوپلینگ آلومینیومی را برای مدت طولانی به یک شیر آب برنجی متصل کنید، یک واکنش شیمیایی به نام “خوردگی گالوانیکی” ممکن است دو فلز را به هم جوش دهد و هرگز آن شیلنگ را از شیر خارج نخواهید کرد.

با جدا کردن شلنگ پس از هر بار استفاده یا استفاده از یک جفت پلاستیکی بین دو فلز از مشکل جلوگیری کنید.
و از انتهای شلنگ خود به خوبی مراقبت کنید – آنها را روی بتن نیندازید و نخ ها را فرو نریزید یا آنها را در مسیری که ممکن است زیر گرفته شوند رها نکنید!

بسته بندی را از نظر فشار ترکیدگی بالای 350 PSI بررسی کنید. هرچه بیشتر باشد، اگر کسی در حالی که شلنگ پر است، از روی آن عبور کند، احتمال نشتی آن کمتر است.