استفاده از خاک باغچه در تهران برای ساخت داروهای ضد سرطان

الیزابت استل، باغبان ارگانیک، نویسنده کتاب اسرار خاک بزرگ ، توضیح می دهد که اکثر اصلاح کننده های خاک و همینطور خود خاک ها مانند خاک باغچه در تهران اگر آنها را در پاییز در خاک کار کنید، بهتر عمل می کنند.

بنابراین قبل از کاشت در بهار آینده به خوبی تجزیه می شوند،  برای رساندن مواد آلی به سطح ریشه، از چنگال باغچه استفاده کنید تا مواد را با 4 تا 6 اینچ خاک مخلوط کنید.

در باغات سبزیجات که معمولاً دارای گیاهان یکساله یا دو ساله هستند، می توانید خاک خود را در هر فصل اصلاح کنید.

باغ های چند ساله باید قبل از کاشت اصلاح شوند تا ریشه های گیاه را مختل نکنید. بسیاری از گیاهان چند ساله باید هر چند سال یکبار برای تقسیم بندی حفر شوند و فرصت خوبی برای کار در مواد آلی اضافی فراهم شود.

به سادگی خاک را کثیف تصور نکنید. آن را به عنوان دنیای میکروسکوپی مملو از مجموعه وسیعی از موجودات زنده در نظر بگیرید که در باغ شما جان می‌بخشند.

این موجودات موجود در اکوسیستم خاک شما  از جمله کرم‌های خاکی ، حشرات، قارچ‌ها و تعداد زیادی از باکتری‌های مفید  به عنوان خدمه بازیافت مادر طبیعت عمل می‌کنند و برگ‌های مرده و بقایای گیاهی را به مواد مغذی در دسترس تبدیل می‌کنند.

کیت رید، دانشمند خاک، در کتاب خود به نام بهبود خاک می گوید، تاریخچه باغ شما و نحوه درمان – یا بدرفتاری با خاک – نیز می تواند تفاوت بزرگی در بهبود آن ایجاد کند.

«آیا ملکی در کشور خریداری کرده اید و می خواهید در یک مرتع قدیمی باغی ایجاد کنید؟ آیا می خواهید باغی را که سال ها کشت کرده اید با مقدار زیادی TLC بهبود دهید؟

یا در حال تلاش برای راه اندازی یک باغ در چه مسیرهایی برای خاک در یک زیربخش جدید هستید؟ تاریخچه باغ خود را بدانید، از گیاهانی که رشد کرده اند، چه کود یا کودهایی استفاده شده است و چه چیزهایی خوب یا ضعیف بوده اند یادداشت کنید. این جزئیات به آشکار کردن محدودیت‌های بالقوه خاک شما کمک می‌کند.»

“برای کمک گرفتن از میکروارگانیسم ها، شرایط مساعدی را ایجاد کنید. از آنجایی که این شرایط همان شرایطی است که باعث رشد بهینه گیاه می شود، شما لطف مضاعفی به باغ خود خواهید کرد.

برای تشویق زندگی خاک، او توصیه می کند که خاک خود را به طور یکنواخت مرطوب و هوادهی کرده و استفاده از آفت کش ها را به حداقل برسانید.