استفاده از برگ درختان در ساخت کتونی نایکی که تنها در جنگل ها قابل استفاده بود

کفش های تنیس مانند کتونی نایک دارای آج خوبی هستند که برای استفاده های سنگین طراحی شده اند. بسیاری از مدل های دیگر کفش دارای آج نرم یا بدون آج هستند.

با کفش‌های ورزشی ، آج‌ها، همراه با تقویت روح و طراحی انعطاف‌پذیر اما محکم، باعث می‌شود پاهای شما بهتر روی زمین چنگ بزند. این باعث تعادل و کنترل بیشتر هنگام راه رفتن یا دویدن می شود.

کمتر احتمال دارد سر بخورید یا زمین بخورید و این همیشه چیز خوبی است.

همه کفش ها برای استفاده طولانی مدت در فضای باز ایده آل نیستند. صندل، کفش مجلسی و مدل‌های بی‌شماری دیگر محافظت محدودی از پاهای شما در برابر عوامل ایجاد می‌کنند.

از آنجایی که سطح محافظتی که توسط کفش شما ارائه می شود متفاوت است، شما چیزی می خواهید که بتواند در برابر آب و هوا، سنگ ها، برچسب ها و هر چیز دیگری که می تواند به پاهای شما آسیب برساند مقاومت کند.

کفش های ورزشی یک گزینه عالی هستند. واضح است که آنها برای استفاده در فضای باز طراحی شده اند.

با وجود این، آنها سبک وزن ، راحت و حمایت کننده باقی می مانند. آنها یکی از بهترین گزینه ها برای ایمن نگه داشتن پاهای شما هستند.

هم برای جوراب و هم برای کفش، هر چیزی که برای عملکرد ورزشی طراحی شده باشد قابل تنفس خواهد بود. این به کنترل رطوبت و خنک شدن پاهای شما در حین کار سخت کمک می کند.

عرق پاهای شما باید بتواند از پا خارج شود (حداقل تا حدی) تا از گرم شدن بیش از حد شما جلوگیری کند.

کنترل رطوبت نیز مهم است. خطر مشکلات سلامتی مربوط به پاهای مرطوب مانند پاهای سنگر یا عفونت های قارچی را کاهش می دهد.

در حقیقت کفش‌ها و جوراب‌های خوب از پاهای شما محافظت می‌کنند و به آنها اجازه تنفس می‌دهند؛ همچنین واضح است که کفش ورزشی ارزش وقت گذاشتن را دارد.