آب معدنی در کیشی که 73 درصد از مغز انسانی را تشکیل می داد

آیا آب معدنی در کیش ایمن تر از آب لوله کشی است؟ هیچ دلیلی وجود ندارد که باور کنیم آب بطری ایمن تر از آب لوله کشی است. آب لوله کشی و آب بطری معمولاً استانداردهای کیفی یکسانی دارند.

مقررات آب لوله کشی و آب بطری شده چگونه با هم مقایسه می شوند؟ آب لوله کشی سیستم های آب عمومی توسط آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA) تحت قانون آب آشامیدنی ایمن تنظیم می شود.

وزارت بهداشت مینه سوتا (MDH) به طور منظم آب لوله کشی عمومی را برای ایمنی آزمایش می کند. EPA نیاز دارد که نتایج این آزمایش در دسترس عموم قرار گیرد.

EPA همچنین نیاز دارد که اطلاعاتی در مورد اثرات بالقوه آلاینده‌های آب آشامیدنی، منبع آب و مطابقت با مقررات به اطلاع عموم برسد.

آب بطری شده به عنوان یک محصول غذایی توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) تنظیم می شود.

FDA شرکت های آب بطری را ملزم به استفاده از آزمایشگاه های تایید شده برای آزمایش کیفیت آب یا گزارش نتایج آزمایش نمی کند. FDA به برچسب های آب بطری برای فهرست مواد تشکیل دهنده و اطلاعات تغذیه ای نیاز دارد.

آب بطری شده از کجا می آید؟ آب بطری شده از منابع مختلفی از جمله بسیاری از منابع مشابه آب لوله کشی به دست می آید.

گاهی اوقات آبی که می توانید در یک بطری بخرید، به سادگی آب لوله کشی عمومی است که به نوعی افزایش یافته است، مانند تغییر محتوای معدنی.

از دیگر منابع آب بسته بندی شده می توان به چشمه ها، چاه ها و آب های سطحی اشاره کرد.

آب بطری چگونه برچسب گذاری می شود؟ برچسب روی آب بطری باید الزامات قانونی را رعایت کند. الزامات برچسب گذاری برای منبع، محتوا، کیفیت و استفاده از آب وجود دارد.

این الزامات برای اطمینان از اینکه برچسب ها دقیقاً محصول را منعکس می کنند وجود دارد. به عنوان مثال، اگر روی برچسب روی بطری نوشته شده است “آب چشمه”، پس آب باید از چشمه باشد.