ما در سرزمین انتخاب های بی نهایت زندگی می کنیم: پول نقد یا اعتبار؟ خروج یا تحویل؟ و در مورد ظروف پلاستیکی درب دار، شیشه ای یا پلاستیکی؟ پاسخ به این سادگی نیست.

جدای از ترجیحات شخصی، انتخاب به نگرانی های محیطی و ایمنی، ملاحظات فضا و وزن و عملکرد بستگی دارد.

در زیر، ما فاکتورهایی را که باید هنگام انتخاب بین شیشه و پلاستیک در نظر بگیرید، ارائه کرده‌ایم و ماده برنده را برای هر دسته تعیین کرده‌ایم.

اول: بازیافت با احتیاط، ظروف شیشه ای تقریباً برای همیشه دوام خواهند داشت و اگر آنها را دور بریزید، 100 درصد قابل بازیافت هستند.

با این حال، مقدار تاسف بار پلاستیک را نمی توان در اکثر برنامه های بازیافت شهرداری بازیافت کرد.

(پلاستیک‌ها با نمادهای شماره‌دار برچسب‌گذاری شده‌اند و برنامه‌های محلی معمولاً برخی از برچسب‌ها، اما نه همه آنها را بازیافت می‌کنند.)

طبق یک مطالعه اخیر، تقریباً 6300 تن زباله پلاستیکی تا سال 2015 تولید شده است که 9 درصد آن بازیافت شده است.

تنها نوع ظروف پلاستیکی که ممکن است از نظر مزایای زیست محیطی با شیشه قابل مقایسه باشد، ظروف ساخته شده از پلاستیک بازیافتی است، مانند این موارد توسط Preserve.

حتی وقتی پلاستیک بدون BPA را انتخاب می کنید، مواد شیمیایی سمی و مختل کننده غدد درون ریز ممکن است در طول مایکروویو به غذای شما مهاجرت کنند.

شیشه دارای سطحی غیر متخلخل است که مانند پلاستیک جذب نمی شود و می توان آن را در دمای بالاتر در ماشین ظرفشویی بدون ذوب شدن یا تاب برداشتن شست و شو داد اکثر ظروف نگهداری مواد غذایی ساخته شده از شیشه به گونه ای طراحی شده اند که در برابر حرارت بالا بدون شکستن مقاومت کنند.

ظروف پلاستیکی قطعا گزینه مناسبی برای حمل و نقل مواد غذایی هستند، آنها بسیار سبک تر از شیشه هستند و اگر آنها را رها کنید به میلیون ها تکه کوچک تبدیل نمی شوند.

برخی، مانند این ظروف گلد، با درب برای نگهداری ظروف کوچک سس یا سس طراحی شده اند.

اگر به دنبال ظرف پلاستیکی قابل حمل، قابل تعویض و ارزان قیمت دیگری برای حمل ناهار خود هستید، به توصیه اریکا اوون، کارمند Epi توجه کنید و از ظروف اغذیه فروشی پلاستیکی 32 اونسی استفاده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *